Opublikowany przez: Sonia.M 2018-02-09 12:28:08
Autor zdjęcia/źródło: Gerber/Instagram; Zaprojektowane przez Freepik
18-miesięczny Lucas Warren ze Stanów Zjednoczonych wygrał prestiżowy konkurs „Gerber Baby”. Został twarzą marki i będzie przez rok promował produkty Gerbera we wszystkich serwisach społecznościowych w 2018 roku. Jego rodzice otrzymali również nagrodę pieniężną w wysokości 50 tysięcy dolarów, którą chcą przekazać na zapewnienie synkowi jak najlepszej edukacji. Mama chłopca – Cortney Warren, nie podejrzewała, że spotka ich tak ogromne szczęście. Umieściła zdjęcie Lucasa na Instagramie, opatrzone konkursowym hasztagiem, ponieważ chciała przede wszystkim pokazać innym jego piękny i rozczulający uśmiech.
„To dla nas wyjątkowy moment. Lucas ma teraz okazję by dzielić się radością nie tylko z tymi, z którymi przebywa na co dzień, ale może przekazać ją wszystkim na całym świecie. (...) Mamy nadzieję , że ten wybór pomoże zrozumieć ludziom, że dzięki akceptacji i wsparciu, osoby z zespołem Downa mogą zmieniać świat. Tak jak nasz Lucas!” – stwierdziła Cortney Warren w Huffington Post.
Gerber co roku wybiera dziecko, które będzie reprezentowało firmę. Pierwszym maluszkiem, który zaczął promować markę w 1927 roku i do dziś znajduje się na słoiczkach z daniami, była Ann Turner Cook. Pani Cook obchodziła niedawno 91. urodziny i teraz pomaga wybierać kolejnych laureatów konkursu. W oświadczeniu, dyrektor Gerbera uzasadnił, że tegoroczny wybór firmy zdecydowanie podyktowany był ujmującym uśmiechem i radosną ekspresją Lucasa, które podbiły serca jury.
Pokaż wszystkie artykuły tego autora
Nie masz konta? Zaloguj się, aby pisać swoje własne artykuły.